luni, 25 ianuarie 2010

Ce vor femeile?

Ce vor femeile? M-am gandit de multe ori la asta, in principiu la ce mi-as dori eu...Cum nici Freud nu si-a raspuns la aceasta intrebare, ma gandesc ca nu voi reusi vreodata. Dar am ascultat un cantec foarte misto si mi-as dori sa-mi spuna un barbat aceste lucruri sau macar sa le inteleaga:

I know you've suffered, But I don't want to hide, It's cold and loveless, I won't let you be denied
Soothing, I'll make you feel pure, Trust me, You can be sure
I want to reconcile the violence in your heart, I want to recognise your beauty is not just a mask, I want to exorcise the demons from your past, I want to satisfy the undisclosed desires in your heart
You trick your lovers, Taht you're wicked and devine, You may be a sinner, But your innocence is mine
Please me, Show me how is done, ease me, You are the one




Frumos, touchy, pana si eu redevin femeie cand ascult asa ceva...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu